Цілі уроку:
• сформувати в учнів уявлення про політичний і
соціально-економічний розвиток Франції, Німеччини й Австрії у 40-х рр. XIX ст.;
• охарактеризувати особливості політичного та
економічного розвитку німецьких земель;
• формувати вміння учнів простежувати
причинно-наслідкові зв'язки й
робити висновки;
•
сприяти
розвитку критичного мислення та навичок самостійної роботи школярів.
Тип уроку — урок засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Очікувані
результати
Після уроку учні зможуть:
• відстежувати політичний розвиток Франції й
Німеччини у 20—40-ві роки XIX ст., наслідки політики
національного гноблення в Австрійській
імперії;
• визначати роль Митного союзу на
початку економічного об'єднання Німеччини;
• тлумачити такі поняття як «реставрація», «Липнева
монархія», «Німецький союз»;
• давати характеристику видатній особистості
цього періоду — Луї Філіпу;
• давати оцінку діяльності Німецького
союзу та його ролі в історичному
розвитку Німеччини.
|