|
Головна » Архів матеріалів
Cтартує щорічний регіональний конкурс «Найкращий відгук
на сучасну дитячу прозу» Запрошуємо учнів 4-5 класів взяти участь у цьому конкурсі.
...
Читати далі »
|
Проверь, хорошо ли ты знаешь русский язык. Прими участие в этой
олимпиаде. Ознакомься с заданиями, сделай их на листе и принеси в школу в
оргкомитет олимпиады по русскому языку (Стеценко Н.И.).
...
Читати далі »
|
Учащихся Ирдынской школы, которые не смогли по каким то причинам принять участие в І туре школьной олимпиады по русскому языку, приглашаем испытать свои знания через наш сайт.
...
Читати далі »
|
Проверь, хорошо ли ты знаешь русский язык. Прими участие в этой олимпиаде. Ознакомься с заданиями, сделай их на листе и принеси в школу в оргкомитет олимпиады по русскому языку (Стеценко Н.И.).
...
Читати далі »
|
Шановні батьки і діти, вітаю вас з початком нового навчального року. Запрошую частіше заходити на наш сайт, який успішно працює, дякуючи підтримці нашого лаборанта Теребейка Миколи Дмитровича. Тут ви знайдете найважливіші повідомлення щодо навчально-виховного процесу нашої школи. Чекаємо на вас. До наступної зустрічі. [img] [/img]
|
Івана Купала (Купайла) — традиційне свято, як відзначають в Україні, Білорусі, Росії в ніч на 7 липня, тобто на ніч з 23 на 24 червня за старим стилем. Свято має дохристиянські корені.
В слов'янських народів це був день літнього сонцевороту (сонцестояння — орієнтовно 20-22 червня), який відзначався язичниками. Згідно християнського календаря на ці дні припадало Різдво Івана Хрестителя (24 червня за старим стилем), яке і святкують християни східного обряду. В народі ж Різдво Івана Хрестителя помилково називають святом Івана Купала. Назву пов'язують з ім'ям язичницього бога Купало — богом земних плодів. Колись йому приносили в жертву хліб[1]. В Польщі Купала (пол. Noc Kupały) святкують в ніч з 22 на 23 червня.
...
Читати далі »
|
Тема: Загальний огляд літературної спадщини Івана Франка. Патріотична лірика. Мета: ознайомити учнів із поетичною спадщиною Івана Франка; розкрити багато проблемність мотивів його патріотичної лірики; розвивати навички ідейно – художнього аналізу ліричних творів; закріпити вивчене про патріотичну лірику; виховувати патріотичні почуття. Тип уроку: комбінований. Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до його творів, аудіозаписи поезій, презентація творчості.
...
Читати далі »
|
Тема: Загальний огляд літературної спадщини Івана Франка. Патріотична лірика. Мета: ознайомити учнів із поетичною спадщиною Івана Франка; розкрити багато проблемність мотивів його патріотичної лірики; розвивати навички ідейно – художнього аналізу ліричних творів; закріпити вивчене про патріотичну лірику; виховувати патріотичні почуття. Тип уроку: комбінований. Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до його творів, аудіозаписи поезій, презентація творчості.
...
Читати далі »
|
Тема: Василь Симоненко – «лицар на білому коні» в українській літературі. Життєвий та творчий шлях письменника. Вірш–пісня «Лебеді материнства». Мета: познайомити учнів з життєвим та творчим шляхом В. Симоненка, показати формування ідейно–естетичних поглядів письменника, розвивати образне мислення та увагу, виховувати любов до Батьківщини, до рідної матері. Обладнання: фотоальбом життя та творчості В. Симоненка, репродукції картин художників, на яких зображена Україна, виставка творів Симоненка, портрет письменника.
...
Читати далі »
|
Тема: У Черкасах – сміються! (За творами Володимира Даника). Мета: познайомити учнів з творчістю відомого гумориста, навчити виразно читати гуморески, уміти визначати головну думку; розвивати почуття гумору, оптимістичного ставлення до навколишнього світу. Обладнання: портрет письменника, збірки творів Володимира Даника.
...
Читати далі »
|
|
|
| | |