Субота, 11.05.2024, 19:53
Вітаю Вас Гость | RSS

Персональний сайт Стеценко Н.І.

Наш чат
200
Форма входу

Пошук

Головна » 2012 » Березень » 23 » І. Багряний. "Тигролови».
10:03
І. Багряний. "Тигролови».


Тема. І. Багряний. "Тигролови». Проблема свободи й боротьби за своє    

             визволення.  

                                                                     

Мета: вчити характеризувати образи, висловлювати своє ставлення до основних

           проблем, порушених у романі; розвивати навички роботи в групах;

           виховувати усвідомлення значення свободи для духовного розвитку людини.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: портрет, текст твору, епіграф.

 

                                                                           Сміливаі завжди мають щастя

                                                                                                                    І. Багряний

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

1. Охарактеризувати еміграційну літературу 40-50 рр. ХХ ст.

2. Хронологічний диктант( за життям і творчістю І Багряного)

Назвати подію, що відбулася у зазначеному році:

2 жовтня 1906рік …

У 1922-1926 рр. І Багряний…

У 1928р. І Багряний написав…

У 1932р. І Багряний  був…

У 1936р. І Багряний …

У 1944р. І Багряний …

За кордоном побачили світ романи «Тигролови» у … році, « Сад Гедсиманський»

у … році.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети.

 

ІІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

1.     Історія створення роману (розповідь учителя).

2.     Робота з літературознавчим словником.

-         Записати визначення « Пригодницький роман».

-         Довести, що «Тигролови» - пригодницький роман.

 

3.     Бесіда за змістом твору

 

-         Про який період йдеться в творі?

-         Які два світи змальовує автор?

-         Яким чином  Многогрішний опинився в родині Сірків?

-         Прочитайте і прокоментуйте епізод зустрічі Медвина й Многогрішного.

-         Як розвиваються стосунки Наталки і Григорія?

-         Чому Григорій змушений покинути країну?

-         Чи можна ототожнювати життєву долю Многогрішного з біографією

І. Багряного?

 

4.     Робота в групах.

 

Група І.

             Випишіть цитити до  образу Многогрішного. На основі цитат побудуйте

              Монолог-розповідь від першої особи.

Група ІІ.

              Від першої особи охарактеризуйте майора Медвина.

Група ІІІ.

             Складіть цитатну характеристику образу Наталки.

5.На основі опрацьованого  визначити тему, ідею, проблематику роману.

 

ІV. Підсумок вивченого.

1.     Розкрити алегоричний зміст назви твору.

2.     Прокоментувати епіграф.

 

V. Домашнє завдання.

       1. Скласти характеристику членів родини Сірків ( письмово).

       2. Читати « Щоденник» О. Довженка.

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Українська мова та література | Переглядів: 3719 | Додав: lexnik | Теги: Українська | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Добавити
Погода час
GISMETEO: Погода по г.Черкассы
Статистика
Поспілкуємось?
Ваша ІР адреса

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz



glitter link generator