План роботи психолого-педагогічного семінару Ірдинської загальноосвітньої школи на 2011-2012н.р. Керівник Стеценко Н.І. ПРОБЛЕМА"Особистісно орієнтований підхід до навчання та виховання учнів"
Тема 1. "Сучасний урок: проблеми, вимоги, пошуки" 1 Психологічні аспекти учіння як діяльності. Проблеми низької успішності: нейрофізіологічні, психологічні, педагогічні. Жовтень Заступник з навчально-виховної роботи, психолог 2 Ділова гра. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі: формування знань Удосконалення навчальних умінь 3 Практичне заняття (після відвідування уроків): "Характеристика пізнавальної діяльності груп учнів на основі особистісно-орієнтованого підходу" Тема 2. "Пізнавальна діяльність учнів на основі індивідуального підходу" 1 Сучасні проблеми психології індивідуального підходу до учнів у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Грудень Заступник з навчально-виховної роботи,
2 Прийоми підтримування уваги учнів з різним рівнем навчальних можливостей, активізація роботи класу на різних етапах уроку. 3 Практичне заняття: "Виявлення та аналіз ознак індивідуальних відмінностей учнів у процесі навчально-пізнавальної діяльності" Тема 3. "Пізнавальна діяльність учнів на основі диференційованого навчання" 1 Сутність диференційованого навчання і психологічного обґрунтування його ефективності. Психологічна характеристика диференційованих груп у класі. Лютий Заступник з навчально-виховної роботи,
2 Формування розумової самостійності та творчого мислення у процесі індивідуальної та диференційованої роботи з учнями. 3 Практичне заняття: "Вивчення орга-нізації та ефективності пізнавальної діяльності учнів на уроці"
Тема 4. "Пізнавальна діяльність учнів на основі створення педагогічних навчальних ситуацій" 1 Сутність особистісно-орієнтованої навчальної педагогічної ситуації. Психологічне обґрунтування її ефективності. Квітень Заступник з навчально-виховної роботи, психолог
2 Зміст і форми розв’язання педагогічних навчальних ситуацій. 3 Практичне заняття: "Виявлення та оцінка способів навчальної роботи учнів для розв’язання педагогічної ситуації"