|
Головна » Зарубіжна література
Драма Ф.Шиллера "Вільгельм Телль" Дія перша Дії драми відбуваються у Швейцарії. Ява перша Події відбуваються на високому скелястому березі Фірвальдштетського озера проти Швіцу. Лунають швейцарська пастуша мелодія та гармонійні дзвоники череди. У човні співає хлопчик-рибалка Єнні, на гірських пасовиськах пастух Куоні, а на іншій скелі — альпійський мисливець Берні.
...
Читати далі »
|
Л.М. Толстой "Анна Кареніна" У московському будинку Облонських, де «все змішалося» наприкінці зими 1873 р., чекають сестру господаря, Ганну Аркадіївну Кареніну. Причиною сімейного розладу було те, що князь Степан Аркадійович Облонский викритий своєї жінкою в зраді з гувернанткою.
...
Читати далі »
|
Злочин і кара (скорочено) — Достоєвський Федір На початку червня, коли на вулицях Санкт-Петербурга було спекотно і душно, Родіон Раскольников вийшов зі своєї комірчини і обережно спустився сходами, аби не зустрітися з квартирною хазяйкою, у якої юнак винаймав своє вбоге помешкання.
...
Читати далі »
|
Не секрет, що діти не дуже люблять виконувати завдання з літератури. Щоб зацікавити їх, дати можливість застосувати свої знання, отримані на уроці в дії, вчитель повинен продумати завдання які дає дітям на уроці, а також форми домашніх завдань. Ось найпродуктивніші письмові завдання із світової літератури, які я використовую в своїй практиці.
...
Читати далі »
|
Продовження. Попередні статті див. нижче. « Якби тварини вміли говорити» Учням пропонується завдання розповісти про проблеми тварин-літературних персонажів від першої особи. Наприклад : при вивченні повісті Е. Сетона –Томпсона « Лобо- володар Корумпо» учень звинувачує людей від імені вовка Лобо.
...
Читати далі »
|
Продовження. Попередні статті див. нижче. „ЗРОЗУМІЙ МЕНЕ” . Учасники кожної пари розподіляють ролі: один – представник служби „Гаряча лінія”, другий - той, хто телефонує до служби. Як правило, це якийсь літературний персонаж. Представник „гарячої лінії”, має не просто вислухати свого підопічного, а й активно включитися в пошуки розв’язання проблеми.
...
Читати далі »
|
Продовження. Попередні статті див. нижче. „МОЗКОВИЙ ШТУРМ”, „МОЗКОВА АТАКА ” застосовується для вироблення кількох рішень з конкретної проблеми. Мета: зібрати якомога більше ідей щодо неї. Цей вид діалогу активізує творчі здібності учнів і передбачає такі етапи роботи.
...
Читати далі »
|
Продовження. Початок див. нижче. Гра «ПАРОЛЬ» Цю форму роботи використовують з метою швидкого залучення учнів до роботи, коли можна об’єднати організаційний момент уроку з актуалізацією опорних знань і грою.
...
Читати далі »
|
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. З досвіду роботи СТЕЦЕНКО Н.І Кожного вчителя хвилюють проблеми, пов'язані з викладанням шкільних дисциплін та засвоєнням учнями програмового матеріалу. Педагоги завжди в пошуку - як зробити навчання цікавим і продуктивним, щоб залучити до роботи на уроці кожного учня, тим самим розвиваючи його таланти та здібності,
...
Читати далі »
|
|
|
|
| | |